♥ SEARCH

5 jan. 2016

Känslomässig natt - Akuten del 1..


Hej bloggen.. 


Jag känner mig utvilad nu, men igår kunde jag inte sova så bra.
Igår på kvällen runt 22.15, ringer min pappa och säger att mamma är på akuten, för starka magsmärtor.
Jag blev alldeles illamående när jag hörde detta, så försökte ringa henne, men fick inget svar.
Jag prövade bara en gång, för det var sent och hon kanske låg och sov, jag visste inte.
När jag kom in i sovrummet brast mina tårar ut och jag var jätte orolig över vad fasen som hänt..
Jag ligger vaken ända tills kl slår 01.00 på natten, då vibrerar telefonen till. Det är mamma!!!
Hon smsade mig och pappa (i samma chattruta som vi har tillsammans) om att hon hade precis kommit hem. Jag jublade inombords av glädje att hon var okej!

Hon har fortfarande väldigt ont.. och vi vet vad som var felet, men det är en väldigt personlig sak tycker jag så tänker inte skriva ut det någonstans. Men SÅ GLAD att det inte var Blindtarm, eller Cancer!!
Det är ändå allvarligt, men inte dödligt. Hon kommer behöva opereras dock..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar